مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
۲ نفر

مرد شکاک با گروگان گرفتن همسر موقت خود، قصد کشتن او را داشت اما با فرار وی دستش رو شد.

شناسایی و دستگیری سارقین منزل

همشهری آنلاین - حوادث: اوایل تیر ماه زنی قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشت و گفت ۳ روز گروگان شوهر صیغه‌ای خود بوده است.

وی توضیح داد: مدتی قبل با مردی به صورت موقت ازدواج کردم اما بعد از چند وقت متوجه شدم که او به بیماری سوء ظن مبتلاست. او به من شک داشت و هرچه می‌گفتم تصورش اشتباه است، باورش نمی شد. شوهرم یک روز مرا با خودش به خانه‌ای برد اما وقتی وارد آنجا شدیم، دست و پایم را بست و ۳ روز تمام در اتاقی زندانی ام کرد. در این ۳ روز شکنجه ام می داد و کارت های عابربانکم را هم گرفت. حتی به من غذا هم نمی داد و در نهایت ماشین ۲۰۶ مرا هم به سرقت برد. می گفت قصد گرفتن جانم را دارد اما روز سوم درحالی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبود، پنجره را شکستم و فرار کردم.

با شکایت این زن، شوهر وی بازداشت شد و در بازجویی ها به زندانی کردن زن جوان اعتراف کرد و گفت که چون به او شک داشته، نقشه قتلش را کشیده بود. بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که این مرد متهمی سابقه‌دار است که ۱۴ سال قبل به اتهام حمل ۶۰ گرم شیشه دستگیر و به حبس ابد محکوم شده بود. اما مدتی بعد درخواست عفو داده که با تایید درخواستش، بعد از ۵ سال تحمل حبس آزاد شده بود.

متهم در اعترافاتش به ماموران گفت: چون شیشه می کشیدم توهم به سراغم می آمد و تصور می کردم همسرم با اشخاص غریبه ارتباط دارد. به همین دلیل حبسش کردم تا اموالش را به سرقت ببرم و بعد جانش را بگیرم اما او فرار کرد و نقشه ام ناتمام ماند.

متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 873053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha